Залучати рефералів треба на багаті  сайти, з добре розвиненою рефсистемою і високою оплатою за клік і рефклик. Отримуючи відсоток від заробітку рефералів, будете мати пасивний дохід, який може в рази перевищити розмір оплати за вашу власну роботу. При грамотному підході можна referralsстворити цілу реферальну мережу, якій позаздрять деякі адміни рекламних спонсорів. Людина, що реєструється по вашому рефпосиланню, стає вашим рефералом першого рівня. Від його заробітку на кліках, листах, завданнях і від суми грошей, які він витратить на рекламу, будете одержувати найбільший відсоток. Всі учасники, яких залучив на цей проект реферал, будуть вашими, але вже другого рівня, відсоток від них буде вже менший, але ймовірність їх появи більше. Так само йде справа з наступними рівнями. Зазвичай на проектах існує 2-3 рефрівня, на почтовиках Wmmail.ru і WMzona.com – цілих п’ять. Набравши кілька сотень, а якщо постаратися, то і тисяч рефералів різних рівнів, можна виводити на гаманець хороші гроші.
Важливо знати, що гроші беруться не з заробітку ваших рефералів, а з суми, спочатку закладеної в проект адміністрацією спеціально для цього. Всі учасники системи є чиїмись рефералами, і якщо хтось потрапляє на такий сайт випадково, не по реферальному посиланню, стає рефералом адміністрації і буде проданий на біржі або включений в пакет Автореферал для ВІП користувачів.

Майже скрізь зі своїми рефералами першого рівня можна спілкуватися по внутрішній пошті, подекуди можна “Розбудити“, відправивши повідомлення на електронний ящик, якщо він довго не з’являвся на проекті. Хорошим стимулом є бонус для вашого реферала, який можна встановити всім відразу або кожному окремо, розмір бонусу визначаєте самостійно. Найбільш поширеним бонусом є рефрефбек – відсоток від грошей, які нараховуються вам за роботу реферала, який повертається йому назад.

Наприклад, якщо від якогось певного реферала ви отримуєте 20% від його заробітку, і встановили рефбек 25%, ви будете отримувати 15%, а 5 – буде повертатися йому в якості бонусу. Гроші зовсім невеликі, проте це здорово впливає на їх працездатність, і тут ви знайдете набагато більше, ніж втратите. У разі встановлення рефбека, під час замовлення реклами, треба вказувати це у рекламному тексті, щоб люди про це знали, і кількість зареєстрованих по вашому посиланню помітно зросте. Своїм рефералам можна встановити одноразовий бонус, наприклад, за перегляд 100 листів або 200 сторінок в серфінгу, стимулюючи його до щоденної роботи, так як від його щоденної активності буде залежати і ваш заробіток.

Активного реферала можна продати на біржі, виставивши його на аукціон і призначивши ціну. Деякі учасники живуть на продажі своїх рефералів, прокручуючи гроші через рекламу, а різницю залишаючи собі. Але краще все-таки їх не продавати, адже можливо ви продасте реферала, на якому могли б у майбутньому добре заробити. Іноді за твоїм посиланням реєструються унікальні користувачі, згодом набирають сотні, а то й тисячі рефералів, відповідно вони будуть вашими 2го, 3го рівня, і це хороший заробіток. Реферала на біржі можна як продати, так і купити, але багато їх не купиш, так як коштують вони досить дорого.
Коли учасник проекту з якихось причин припиняє свою діяльність, всі його реферали розподіляються між користувачами, що мають Віп-статус. Отримати Віп-статус можна, як пишуть, За особливі заслуги перед проектом, але простіше буде його купити за Webmoney, якщо ви все ж вирішите його придбати. Віп-учасникам зараховуються вільні реферали, надаються пільги по заробітку і виведення грошей, але він діє протягом обмеженого часу, і в цьому його мінус. На сайти, які проводять платні опитування, теж потрібні реферали, і якщо вирішите заповнювати анкети, паралельно з роботою на САР, залучайте їх за такою ж схемою.
Якщо згодом вам набридне це заняття, можете зупинитися на досягнутому, залишивши кілька кращих сайтів, де вже розвинена реферальна мережа, заходити раз на добу, переглядати рекламу в серфінгу, щоб адміністрація не забувала про ваше існування, і виводити гроші, яких цілком повинно вистачати на оплату інтернету, стільникового зв’язку, і можливо, комунальних послуг.